Firma ve kurumların etkinliklerini tanıtmak için kullandıkları en önemli yöntemlerden biri de basın bültenidir. Haber dili kullanılarak oluşturulacak basın bültenleri çeşitli içerik platformlarında paylaşılarak, kısa süre içerisinde büyük bir kitleye ulaşabilir. Basın bülteni yazılmadan önce etkinlikle ilgili ön plana çıkarılmak istenilen detaylar belirlenir. En çarpıcı ve ana öğe denilen bilgilere spotta yer verilerek, kısa sürede okuyucunun bilgilendirilmesi sağlanır.
Basın bültenleri ile etkinliklerinizi yayın !
Yenilikler, yatırımlar, yeni ürünler veya yeni ürünler için düzenlenecek lansmanlar… Firma ve kurumla ilgili olağan her gelişme basın bülteninin konusu haline gelebilir. Basın bülteni ile detayları paylaşılacak bir yatırımın veya ürünün doğrudan reklam gibi algılanmayışı da okuyucu tarafından markanın veya firmanın etkinliklerine karşı merak uyandırır. Tanıtım metinlerindeki reklam üslup ve dilinden uzak kalınarak hazırlanılan ektili basın bültenleriyle tüm aktivitelerinizi içerik platformlarına yayın.