Hikayeleştirme becerisi iletişimin kalitesini ve etkisini arttıran önemli bir yeteneği ifade eder. iyi hikaye anlatmayı başarabilen ve sunumu kuvvetli kişilerin üzerimizdeki etkileri ve yansıttıkları güçlü figür bir tılsım işlevi görür. Marka ve işletmeler için de durum aynısıdır ve potansiyel kitleyi etkilemeyi sağlayacak tılsım doğru ve etkili bir hikaye anlatımıdır. Bunun için marka değerlerine uygun hikayeleştirme çalışmalarıyla yeni bir pazarlama modeline geçiş yapılır.
Hissedin, hissettirin !
Sürekli kendisinin ikna edilmeye çalışıldığını düşünen birilerinin verdiği tepki savunmacı bir yaklaşım olacak. Hikayeleştirme ile duygu alışverişi çok daha kolay şekilde yaşanır ve savunma mekanizması devreden çıkarılır. Bu durum marka, ürün veya hizmet ile hikayeye odaklanan kişi arasında doğal bir bağın gerçekleşmesini sağlar. Yaratıcı ve güçlü hikayeleştirme çalışmalarıyla duyguları kendinize çevirin.