Marka hakkında ilk mesajın verildiği sloganın hem akılda kalıcı olmasını sağlayıp, hem de karşı tarafı etkilemesini beklemek maharet gerektiren bir iş. İyi organize edilerek başlatılan zihinsel çalışma süreciyle ortaya çıkarılan slogan etrafında yaratıcı pazarlama çalışmalarına imza atılacağından dolayı, verilmek istenilen mesajın önemi bin kat daha artar. Harika bir slogan için efektif teknikler kullanılmalı, birden fazla slogan yaratılmalı, aralarından da en uygun olanına karar verilmeli.
Farkınızı sloganlaştırın !
En iyi sloganı oluşturmak için ilgili markanın ayırt edici özelliklerinin anlaşılmasının önemi büyük. Böylece markanın imajını oluşturacak sloganın özgün ve kurumu çağrıştıran özellikte olası sağlanabilir. Anlaşılır, yaratıcı, basit gibi görünse de duyguları harekete geçirecek mesajı iletebilen her slogan güçlüdür ve hedefine ulaşır.