Marka iletişimin en önemli boyutunu ifade eden marka konumlandırma ile sadık kitleler yaratmak ve ürün veya hizmetlerin daha fazla tercih edilebilir olmasını sağlamak mümkündür. Birbirine benzer ürünlerden hangisinin tercih edileceğini belirleyen unsurlar arasında markanın yarattığı imaj ve sunduğu prestij önemli bir yer edinir. Bunu sağlayıcı marka iletişim yaklaşımlarıyla marka konumlandırma süreci etkili bir şekilde yönetilebilir.
Marka değerinizi yansıtın, farklılaşın !
İnsanların ihtiyacına birebir cevap verici ürünlerin arzulara hitap edici yönlerinin de bulunması bir sır değil. Özellikle tasarıma dayalı inovasyon çalışmalarında, büyük Ar-Ge yatırımları yerine zaman ve maliyet açısından avantaj sağlayan tasarım odaklı yaklaşımlar, marka değer ve imajını yansıtan mesaj üretimi, ürün tasarımları veya etkili pazarlama modeliyle hedef kitlede kalıcı etkiler uyandırma ve sadık kitle oluşturabilme hedefinin gerçekleşmesinde önemli etkiler yaratır.